31 January 2011

kembali........

fuhfuhfuh.hehe. nak tiup habuk2 kat blog ni. berhabuk jugak la walaupun tiggalkan sekejap. saya diserang flu, cough n fever tu yang menyebabkan blog ni berhabuk. okey.huhu.ni pun still ada lagi cough n flu. adoiii bile nak ok ni??

walaupun saya tidak sihat, terpaksa juga gagahkan diri ke tempat kerja. kenapa la sakit masa kerja tengah banyak?? xdapat nak rest. huhu. tapi xpe, semalam hari untuk saya berehat sepuas-puasnya. haha. hari saya tido sepanjang hari. nikmatnya dapat tido lame2. nak pulak cuaca hujan je sepanjang hari. lagi la bertambah syok untuk saya tido. untuk si dia, sila jangan jealous okey. haha. cian u kena kerja.

hari ni pun cuaca mendung je. hujan pun baru je berhenti tengahari tadi. waaa. cepat la jam 5 petang. saya nak balik. nak tido. huhu. dengan badan x berapa nak sihat ni asyik nak tido je. huhu.

to all followers and silent readers, saya mintak maaf sebab lame x hapdate blog ni. huhu.

No comments: