26 January 2011

macam mana nak puaskan hati semua orang??

mmm tajuk pun sedey je. memang sedih pun. mood x berapa nak baik ni. since last nite lagi. :(
last nite  kuar makan dengan family pun x ceria. mesti semua family saya tertanya-tanya nape saya jadi camtu? cian family saya. I'm so sorry buat mama, adik2 saya n are-b. xde niat pun nak wat cmtu tapi tibe2 je perasaan sedey tu datang. da la kt jarang jumpa. :(

saya da cuba jadi yang terbaik untuk mama, adik2, teman tapi mesra, kawan2 serta teman serumah saya. tapi ada juga orang yang xpuas hati dengan saya??? saya ada buat salah ke??? kalau ada face to face la. actually benda ni da lama tapi saya baru dapat tau last nite tu yang mud x brape nak ok.

saya cuba untuk tahan air mata ini mengalir tapi da hati tisu kan tumpah jua ia.huhu.da la xde tempat nak share so saya share la dalam blog ni.

apa yang harus saya buat lagi untuk puaskan hati semua orang???? penat da memikir. :(

1 comment:

e's said...

waaa ,, ni sedey nii :P haha .