17 January 2011

khas buat sahabatku.......

salam untuk  semua.....

entri hari ini saya tujukan khas buat SAHABAT saya yang tersayang..  
Nur Fairuz bt Kamis.. kami  da seperti adik-beradik... tiada istilah SAHABAT... 10 tahun kami telah berkawan... macam2 pahit & manis telah kami kongsikan.. segala suka & duka telah kami lalui bersama...

ucapan khas buat SAHABATKU......

SAHABAT
pertemuan yang tidak terduga sewaktu dahulu
meninggalkan kenangan yang manis untuk kita kenangi
huluran tanganmu kusambut penuh perasaan 
hari-hari yang berlalu
membuatkan kita terleka dengan perhubungan ini

Tetapi 
tanpa kita sedari
masa berlalu dengan cukup pantas
kita sama-sama dewasa
sama-sama punya cita-cita
keakraban yang dahulunya kebangaan kita
kini pudar ditelan zaman

Wahai sahabat yang paling kurindui
aku ingin sekali bertemu denganmu
menyambung kembali keakraban kita
mengikat kembali perhubungan kita

Wahai sahabat yang ku kasihi
Demi Allah Engkaulah satu-satunya
sahabat yang terbaik bagiku
meskipun waktu akan terhenti
tapi tidak hubungan ini

Sahabat
hanya kau yang ku harapkan
agar kita dipertemukan kembali
agar hubungan silaturahim yang kita cipta
tidak akan hilang
tidak akan pudar ditelan zaman

buat sahabatku, aku memohon ampun sekiranya sepanjang persahabatan kita ini aku ada menguris ati n perasaan kau.... aku harap persahabatan kita kekal sehingga akhir hayat kita... amin....

No comments: