15 January 2011

part 2 holiday at bandung.....

salam untuk semua........... mulakan pagi anda dengan ceria ye kawan2x.... :p
seperti yang dijanjikan pagi ini saya update entri mengenai percutian saya part 2 ke bandung.. huhu...
 apa2 pun kita layanzzzzzz gambar2 di bawah....  :)


~Ladang teh~



 gambar ni masa saya on the way ke Tangkuban Parahu.. tempat ini cam kt cameron highland gak..sejukk.... 







da sampai... Tangkuban Parahu... Kawasan ini ialah kawasan Gunung Berapi... 
masa saya sampai kat sane,
hujan.. tempat ni hari2 hujan woo.... Perjalanan ini mengambil masa 3 jam dari hotel....





nampak x asap yang kuar tu??? gunung berapi ni still aktif lagi tau... 
cume sekali je meletus tu pun da terlalu lame... 


nak jugak amik gambar... haha....





 
setakat ini gambar2x di sekitar Tangkuban Parahu... keadaan hujan menyebabkan sesi ambil gambar terbatas... haha....


saya pun xbanyak sangat ambil gambar sebab saya ni bukan nya jenis orang yang suka amik gambar... so setakat ini saje la gambar-gambar yang ada dalam koleksi saya... Gambar saya dengan si dia pun ada jugak tapi saya x dapat nak siarkan atas sebab2 peribadi.. saya harap kawan2x dan pengikut blog saya memahami.. huhu....

sekian sahaja entri percutian ke Bandung untuk kali ini.. insyaallah kalau di murahkan rezeki memang saya ingin ke sana lagi... :P 
selamat berhujung minggu ye semua... :)

No comments: