24 January 2011

hujung minggu yang sangat syok......

salam ceria untuk semua..... agak berabuk jugak la blog saya setelah 4 hari x update... last week merupakan week yang sangat super duper busy... sangat tired... :)  syok nya kalau dapat pergi bercuti... ngeee.... nak g bercuti kat mane ekk u olls??? any suggestion????

sudah2 ni da lari dari tajuk entri ni.... haha.... da pikir pasal holiday plak... padahal keje kat depan mata ni berlambak2 ni.... huhu....

ikutkan hati malas da nak balik umah mama yang tersayang, konon2nya nak keje la hari ahad (semalam)...
tapi setelah berfikir2 dan setelah di pujuk rayu oleh adik saya,  saya pun mengambil keputusan unuk balik jugak ke rumah mama saya... ngee.... ngada2x... lempang lelaju kang... :)

hari sabtu abis keje jam 1 petang, tapi saya punya la rajin buat la OT sampai jam 4 petang.. balik umah sewa duk kemas2x baju bajan dan sempat lagi basuh baju bajan yang telah direndam selama 3 hari... haha.... jam 6 petang baru la saya kuar dari umah sewa... tapi saya bukan terus balik umah mama, saya terus zasss g K.L amik sumone.... sumone??? sape tu???? haha... biarla rahsia... ngeee.......

syukur alhamdulillah jam 7.45 malam, sampai jugak saya di rumah mama... setelah 2 minggu xbalik... ala baru 2  minggu, 2 pun nak kecoh2... huhu.... mama saya sangat la bising kalau saya xbalik... haha.... anak manja la katanya...

owh sangat syorga bila berada di rumah sendiri... dengan adik-beradik yang sangat beshhh...... gelak x hengat dunia.... buat cam jiran tetangga tak ada kat umah je.... huhu.... tu la bile da berkumpul dengan adik-beradik... macam2 cite yang kuar.... sangat syookkkk wooo..... dan sangat best bile ditemani oleh si dia.... TQ so much because u sudi bercampur dengan family i.... ala u bukan xbiasa kan dengan family i??? da 9 tahun u kenal dengan family i... mama n adik2 i pun da biasa dengan u.... waahhh lari dari tajuk entri lagi ni... ngeeee... sori ye u olls.... huhu...

so setakat ni aje entri untuk hari ni... da xde idea da ni plus plak dengan keje yang bertimbun2x ni... maklum la hari isnin yang blues.... haha.... semoga u olls ceria berkeje n belaja di hari isnin... :)

4 comments:

Ainul Hayat said...

Ujung minggu bersama keluarga memang sangat besh...waahh...bersama si dia ye?? ;)

Farezan Ibrahim said...

ooo...ini keje ko ye..heheheheh

~mY LiFe~ said...

kak farezan:

aah ni la kojo den.... :)

~mY LiFe~ said...

kak ainul:

mmng besh.. nk plak kt xduk 1 umah dgn fmily... :)
si dia tu teman tpi mesra je... bkn tistimewa pun :)