18 January 2011

kau yang ku rindui....

Sayang... tahu kah kau aku amat merindui mu sayang??? aku tidak dapat melupakan mu. berbagai cara telah aku lakukan untuk melupakanmu. aku sentiasa menyibukkan diriku dengan kerja seharianku, tapi aku tetap tidak dapat melupakan mu. 

Sayang... Apakah dirimu sudah lupa sejauh mana perjalanan aku untuk mengikat simpulan kasih ini?? Masih ingatkah dikau betapa besarnya pengorbanan diriku untuk menyuburkan tunas cinta yang kita semai dulu? Kenapa racun berbisa yang kau sirami? Kenapa???

Sayang...Kenapa dulu engkau sanggup mengucapkan kata cinta pada diriku??? Mengapa kau mengukir kata-kata janji untuk aku jadikan harapan?? Sedangkan kau belum pasti, belum yakin yang cinta itu sudah datang. Mengapa kau memaksa aku membina sebuah tugu kasih di dalam jiwa aku yang kosong ini, akhirnya kau sendiri yang robohkan??? kau kejam, kau memang kejam!!!

Sayang...Aku tidak pernah menyangka ini semua akan terjadi, aku tidak pernah mengimpikan kekecewaan dalam hubungan kita. Mengapa kau tinggalkan aku disaat rindu merah menyala??? Disaat aku masih menyinta? Kesepian dan kerinduan kian menggamit perasaan, semakin hari semakin kuat rindu itu datang...Aku tidak sanggup berpisah denganmu, kembalilah sayang, kembalilah aku rindukan kamu...

Sayang...Dulu pernah engkau berkata, akulah insan yang paling memahami, insan yang paling mengerti, insan yang paling menyintai dirimu...Tapi kenapa kini kau berpaling arah?? tidak cukupkah dengan apa yang telah aku berikan selama ini....kesetiaan??kejujuran? Tidak cukupkah sayang?? Apakah ada insan yang lebih sempurna dan lebih memahami dirimu yang hadir merampas hatimu dari aku???

Sayang...Kau telah mengelar hatiku, kau sudah menghancurkan impian aku, remuk redam hati ini memikirkan harapan yang punah...Aku tidak malu menyatakan yang aku menangis hampir setiap malam mengenangkan kemusnahan ini...Pengorbanan yang sia-sia, yang tinggal hanyalah kenangan kenakalan senda guraumu yang sentiasa terngiang-ngiang di telingaku...Biarlah aku terus begini. Aku akan menunggumu sayang...tunggu smpai bila2...sampai keakhirnya.

6 comments:

mie said...

oh!!
gue pula terasa jiwang ni..
ehehhee

Ainul Hayat said...

Nadia,
Kenapa ni? Sabar ye dik.

mY HeArT wiLL gO On said...

mie:-

:)
anyway tq la coz u sudi bace luahan hati i yng ntah ape2 ntah.. huhu...

mY HeArT wiLL gO On said...

ainul:-

rindu kt si dia la kak... huhu..

. i n n z c h u b b y . said...

nadia,syg~

banyak kan bersabar ea...

setiap apa yg berlaku itu ada hikmahnya...

sesungguhnya allah itu maha mengetahui apa yg terbaik buat hambanya...

mY HeArT wiLL gO On said...

inn:-

thanks inn...