01 February 2011

about me.....

firstly nak ucapkan tq so much kat
oursteptogether-scha heart adil 
because tag nadia. tak sangka ada jugak yang nak tau mengenai diri nadia yang x seberapa ni. huhu. sori ya scha bcause lambat jawab pertanyaan scha. nadia xberapa chard la  :(

So skang saya akan menjawab soalan2 scha. okey.


1. Apakah status anda?

still single and available. hukhuk.

2. Ceritakan tentang diri anda

anak pertama daripada 5 beradik. seorang yang sangat pendiam. suka buat hal sendiri. suka pergi karaoke n tengok movie kalau da bosan. bekerja sebagai human resource di sebuah kilang di Nilai, N.Sembilan.


3. Ceritakan tentang blog anda

actually ni blog sy yang ke 2. blog pertama tu blog private. sori ek to followers and silent readers. blog ni baru lagi. bak kate orang nak berjinak2 di dunia blog. kuikui. blog ni menceritakan tentang kehidupan saya. tentang sahabat, family dan luahan hati saya.

4. Apa pendapat anda tentang blog
 
sebenarnya saya tertarik dengan blog ni lepas membaca blog yang saya sangat2 suka
sejak bace blog mama qiestina la saya jatuh cinta dengan dunia blog. for me blog ni merupakan seseorang untuk meluahkan perasaan dan menceritakan tentang kehidupan masing2. bagi saya semua orang ada pendapat yang berbeza kan??? 

5. Nasihat pada kawan2 yang baru nak buat blog

alamak. saya pun baru lagi dalam dunia blog ni. huhu. mmm kepada kawan2 yang
baru nak berjinak2 dalam dunia blog, selamat datang ke dunia blog. haha.

6. Nyatakan keunikan blog anda?

keunikan blog?? x ada ape  yang unik pun. hukhuk. cukupla jika ada yang sudi 
membaca blog saya ni. hukhuk

7. Sampai bila nak tulis blog and impian anda dalam dunia blog

sampai bila nak tulis blog?? selagi ada idea n cerita akan saya kongsikan dengan
followers and silent readers saya. sayang u olls. :)


okey skang saya akan tag 5 blog yang saya nak tau tentang mereka. calon2nya ialah............. 




5) innzchubby- ♥ i n n z c h u b b y ♥


saya harap blogger yang saya tag ni sudi la jawab soalan2 saya. 
dan sudi2 la share dengan saya kisah u olls. cayang korang. mmmuuaaahhhhh.... :)

No comments: