26 February 2011

TQ SO MUCH!!!!!!!!

morning u olls.... maaf yer hari ni mud tuan blog x ok... hukhuk...

kepada SI DIA tq so much dngan ape yang kau da lakukan kat aku..... aku redha jodoh kau bukan dengan aku... aku x sangka kau mempermainkan hati dan perasaan aku selama kt bersama... aku yang terlalu setia, jujur n ikhlas menyanyangi kau.... tapi ini yang aku dapat???? aku doakan semoga hubungan kau dengan isteri kau kekal ke akhir hayat.... aku tetap mendoakan kebahagian kau walaupun hati aku hancur luluh dengan perbuatan kau terhadap hubungan kita suatu ketika dahulu.... biar Allah SWT je yang membalas segala perbuatan kau terhadap aku... aku orang yang teraniaya...

thanx so much to mama sebab mama amat memahami hati dan perasaan anak mu ini... mama merupakan mama yang terhebat yang terbaik untuk diri ku ini... tiada siapa yang dapat mengantikan dirimu.... I LOVE U SO MUCH MAMA... dan untuk kawan2 ku thanx so much di atas segala nasihat kalian dan doa kalian terhadap ku.... sayang korang....

No comments: