21 February 2011

FeLiS CumPLeaNos Mi NoVio

happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to nadia, happy birthday to me... hukhuk..... u olls jangan percaya ok... semalam (20/02/2011) adalah birthday sayangku.... :p
oopppsss gedix la plak.... eh suka hati saya la ni blog saya... sape yang meluat sila tekan X disebelah kanan  anda di atas okey......


ni la cupcakes untuk sayang saya... thanx a lot untuk officemate saya yang bersusah payah menyiapkan order saya :p


yang ni plak coklat..... nampak x ada 1 tempat yang kosong??? cik abang saya xsabar nak makan coklat tu... hukhuk... x sempat saya nak snap pic :(


untuk yang tersayang, happy birthday sayang... semoga tahun ni memberi sinar baru n kebahagiaan dalam hubungan kita... 
just a simple celebration for ur birthday.... ayang harap abang happy dengan suprise ayang yang x menjadi tu :(




                                               ~ HAPPY BIRTHDAY SAYANG~

No comments: