28 February 2011

FebruaRy.....

salam ceria untuk u olls... hari ni monday blues la... i hate monday.... hukhuk.... hari ni merupakan penutup untuk bulan february.... ada ape dengan bulan february???? macam2 ada... ceh ayat x menahan... let's check it out... *lol*

first sekali mestilah birthday arwah papa yang tersayang pada 3hb february... i miss him so much... semoga rohnya di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman... amin...

baru nak merasa kebahagian saya, sekali lagi saya di uji... hukhuk.... orang yang saya berkawan tu merupakan tunangan orang... frust gile... tapi saya x frust sebab dia da tunang, yang saya frust sebab dia tipu saya... dia cakap yang dia masih single n avaible... kira kes tipah tertipu la ni... hukhuk...

last week pulak saya dapat tau insan yang saya sayangi sepenuh hati saya, da kwin sebulan yang lepas... owhh..... kena tipu lagi???? pe la nasib saya ni asyik kena tipu je dengan lelaki.... rupanya sebab dia mintak putus dengan saya, dia nak kawin... lelaki... suka mencipta alasan untuk melepaskan diri sendiri...
2 tahun saya bersama dengan dia...setia, jujur dengan dia tapi ni yang saya dapat???? tabah kan la hati hambamu ini ya Allah... dan yang paling mengejutkan saya, selama kami bersama dia ada orang lain... selama ini saya di permain2 kan... ya Allah macam2 dugaan yang saya dapat.... tapi saya bersyukur jodoh saya bukan dengan dia...

hari ni pun ada lagi dugaan yang datang... dugaan di office plak... pagi2 lagi da kena marah dengan lady bos n big bos... kenapa saya pulak yang kena??? mentang2 la saya jage HR, so semua hal ni nak salahkan HR plak??? orang lain yang wat cerita, tapi HR pulak yang kena...hukhuk... dari mud yang ceria langsung mud down hari ni... x de semangat langsung nak wat keje... hukhuk... 

TAPI dalam saya bersedih ada juga insan yang berhati mulia ingin berkongsi segala suka n duka saya.... weee....  kembali ceria  =)

abang, thanx so much sebab sudi mengisi kekosongan dalam hati ayang... ayang hargai pengorbanan abang yang ingin menjadikan ayang teman istimewa dalam hidup abang...ayang sayang abang... tapi bagi ayang masa untuk mengenali diri kita antara satu sama lain... maafkan ayang selama kita bersama ayang ada menguris hati abang... ayang x sengaja... ayang perlukan masa untuk mempercayai lelaki.... ayang da serik di tipu... ayang harap abang sabar dengan kerenah ayang..... semoga ada sinar kebahagian dalam hubungan kita... semoga hubungan ini kekal ke akhir hayat... amin... I LOVE U SO MUCHH..........

ni la kisah2 saya sepanjang bulan february... dugaan berlaku di bulan february... sabar je la.... hukhuk... semoga saya tabah menghadapi dugaan yang mendatang   =)

No comments: